[row]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

امروزه یکی از نیازمندی های اصلی کسب و کارها داشتن یک وب سایت پویا و کارآمد می باشد که به کسب و کارها اعتبار بیشتری می دهد.
با توجه به تکنولوژی های که دسترسی عموم مردم را به اینترنت راحتتر کرده است، افراد بعد از شنیدن نام یک کسب و کار به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در اینترنت درباره آن مجموعه جستجو می کنند، شبکه های اجتماعی، وب سایت های دیگری که درباره مجموعه مورد نظر صحبت کرده باشند می تواند به کسب و کار شما اعتبار ببخشد اما داشتن یک وب سایت که همه فعالیت های شما را پوشش دهد و خدمات شما را معرفی کند می تواند اعتماد مشتریان یا همکاران شما را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، با داشتن یک وب سایت پویا شما نیازی به انجام تمام کارها به صورت حضوری ندارید و می توانید بخشی از کارهای زمانبر مثل دادن اطلاعات محصول، قیمت محصول، تصاویر محصول، استخدام کارمندان ، تبلیغات کسب و کار و … را بر عهده وب سایت خود بگذارید.

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”15656″]

[/col]

[/row]
[row]

[col span__sm=”12″]

طراحی وب سایت اختصاصی می تواند به دو شکل انجام شود.

  • طراحی و کدنویسی هسته و امکانات به صورت کامل
  • استفاده از CMS های موجود

    1. استفاده ازCMS به عنوان هسته با طراحی قالب و امکانات اختصاصی
    2. استفاده از CMS به عنوان هسته و استفاده از امکانات طراحی شده موجود با تنظیمات اختصاصی

[/col]
[col span__sm=”12″]

طراحی و کدنویسی هسته و امکانات به صورت کامل

در این روش، نیازمندی های شما به صورت کامل توسط تیم برنامه نویسی مدیران آی تی (برنامه نویس، مدیر پروژه، گرافیست، مدیر سئو) بررسی و تحلیل می شود. طرح اولیه به صورت یک فایل تصویری در اختیار شما قرار میگیرد و پس از تایید مرحله کدنویسی و طراحی انجام شود. در این روش شما زمان و هزینه بیشتری برای راه اندازی وب سایت خود نیاز دارید و این روش برای وب سایت های بزرگ با قابلیت های خاص پیشنهاد می شود.

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

استفاده ازCMSها به عنوان هسته با طراحی قالب و امکانات اختصاصی

CMSها به شما یک هسته آماده می دهد که قابلیت توسعه پذیری دارد و شما می توانید با کم کردن بخشی از هزینه و زمان را کم کنید اما می توانید قالب و ظاهر وب سایت خود و امکانات مورد نیاز خود را به صورت اختصاصی طراحی نمایید.

با توجه به نوع وب سایت و فعالیت هایی که می خواهید انجام دهید می توانید این گزینه را انتخاب نمایید نسبت به روش طراحی اختصاصی هزینه و زمان کمتری را صرف خواهید کرد.

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”15657″]

[/col]
[col span__sm=”12″]

استفاده از CMS به عنوان هسته و استفاده از امکانات موجود با تنظیمات اختصاصی

در این روش شما می توانید با استفاده از CMSهای معروفی که در سطح وب هستند و از امکاناتی که به صورت عمومی طراحی شده است برای ساخت و راه اندازی وب سایت خود استفاده کنید. اکثر CMSهای معروف امکانات عمومی که به صورت قالب و افزونه هستند را به صورت رایگان و پولی عرضه می کنند که شما می توانید وب سایت خود را با استفاده از آنها راه اندازی کنید.
در این روش شما می توانید از طرحهای موجود در قالبها استفاده کنید یا آنها را به شکل اختصاصی برای خود طراحی کنید. این روش به صورت معمول هزینه کمتر و زمان کمتری برای راه اندازی وب سایت نیاز دارد.

[/col]
[col span__sm=”12″]

پیشنهاد تیم مدیران آی تی

اگر شما بودجه کمتری برای راه اندازی وب سایت دارید یا در ابتدای راه کسب و کارتان هستید و بیشتر فعالیتی که قصد انجام آن را دارید در 90 درصد وب سایت های مشابه به کار شما یکسان است بهتر است از روش CMS ها با امکانات موجود استفاده نمایید.

از روشهای اختصاصی زمانی استفاده کنید که کار متمایزی قرار است انجام دهید یا امکانات خاصی نیاز دارید.

[/col]
[col span__sm=”12″]

جهت دریافت مشاوره رایگان با تیم فنی مدیران آی تی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا تیم فنی با شما تماس برقرار نماید.

[/col]

[/row]
[row]

[col span=”2″ span__sm=”12″]

[/col]
[col span=”8″ span__sm=”12″]

[quform id=”3″ name=”مشاوره طراحی وب سایت”]

[/col]
[col span=”2″ span__sm=”12″]

[/col]

[/row]